1. Securitatea datelor cu caracter personal

Lady SRL colectează, prelucrează și utilizează datele personale ale clienților. Aceste date vor fi colectate cu acordul clientului și se vor baza pe cerințele legale pentru a furniza serviciile solicitate. Lady SRL prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legii și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Cu toate acestea, datele privind tranzacțiile de plată nu se limitează la:

adresa IP a clientului;
numele cumpărătorului;
numele clientului;
numărul de telefon al clientului;
tipul cardului;
Numele clientului indicat pe card;
adresa de email a clientului;
Moneda tranzacției;
Informații despre livrare;

2. Serviciu de suport

„Lady SRL” pune la dispoziție clienților săi un Serviciu Suport apelând la 069728002. Zile lucrătoare ale Serviciului Suport: L-V, program de lucru de la 8:00 la 18:00.

Serviciul de asistență oferă clienților consiliere cu privire la bunurile și serviciile oferite de e-shop, modalitățile de plată, livrarea și anularea Tranzacției de plată/tranzacțiilor finalizate. Serviciul de Asistență este obligat să primească reclamații de la Cumpărători, să le furnizeze informații despre stadiul procesului de investigare a reclamațiilor și, dacă este necesar, să asigure investigarea reclamațiilor.

3. Cum cumpărăm? Tehnica tranzacționării

Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Faceți clic pe butonul „ADĂUGAȚI ÎN COȘ” de sub imaginile produsului. Produsul este acum disponibil în „COSUL DE CUMPĂRĂRI”. Accesibil din colțul din dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link sau faceți clic pentru a deschide „COȘUL DE TRANZACȚIONARE”. Editați sau continuați comanda mărfurilor făcând clic pe butonul „COMANDĂ”.

Introduceți datele de contact și datele de livrare:

– adresa de email a cumparatorului;

– numarul de telefon al cumparatorului;

-Dacă vânzarea include transportul, datele necesare pentru a asigura livrarea cu succes:

adresă de livrare;
numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului, dacă acesta este diferit de Cumpărător.

Apoi, trebuie să alegeți o metodă de plată.

Faceți clic pe „CONTINUA” pentru a continua cu platforma de plată securizată.

4. Cum plătim? Tehnologia tranzacțiilor de plată

Înainte de a continua cu finalizarea Tranzacției de plată, Cumpărătorul trebuie să aibă acces la toți parametrii și condițiile principale ale Vânzării care vizează plata:

-identificatorul unic al Comenzii;

– prețul și cantitatea fiecărui produs/serviciu din cadrul Tranzacției;

-daca tranzactia presupune livrare:

termenii de livrare – integral sau doar o trimitere la Condițiile comerciale, iar în cazul în care Condițiile comerciale prevăd alte metode de livrare, atunci metoda de livrare aplicabilă acestei Tranzacții trebuie să fie clar indicată;
informatii de livrare (nume, prenume, numarul de telefon al Destinatarului, adresa de livrare);
costul transportului, dacă este cazul;
verificări (numele documentului (de exemplu, BI)) ale Destinatarului, care trebuie efectuate la transmiterea coletului.
alte plăți, dacă este cazul în această Tranzacție;
costul total al comenzii, egal cu suma tranzacției de plată care va fi inițiată de către Vânzător pentru a plăti această Vânzare;
link și link activ către Termenii comerciali;
alte condiții speciale care pot fi aplicabile acestei Tranzacții.

Înainte de a iniția o tranzacție de plată, Cumpărătorul trebuie să fie de acord cu Termenii bifând „Am citit și sunt de acord cu Termenii”.

Plata se poate face folosind instrumentele de plata oferite de „Paynet Service” SRL. Bunurile comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu se va face.

Site-ul https://meteor.md este securizat, https://meteor.md nu stochează datele dumneavoastră personale, contul sau cardul utilizat pentru tranzacții online.

5. Livrare și retur

https://meteor.md folosește serviciile de curierat Lady SRL.

Livrare la Chisinau

Livrarea este gratuită dacă valoarea achiziției depășește 1000 lei. În alte cazuri, costul livrării în Chișinău este de 60 de lei.

Timpul de livrare pentru o comandă în Chișinău este în medie de 3 ore, dacă mărfurile sunt în stoc.

Întoarcere

În cazul în care produsul a fost pierdut de către Cumpărător în termen de 14 zile sau livrarea nu este posibilă / nu a fost efectuată în termenul maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) de zile de la data confirmării tranzacției de plată relevante, https: // meteor .md este obligat să inițieze retragerea tranzacției de plată/tranzacție corespunzătoare, cu excepția situațiilor în care a fost primit acordul explicit de la Cumpărător în scris pentru prelungirea termenului de livrare.

Magazinul electronic https://meteor.md sau Cumpărătorul are posibilitatea de a iniția atât retragerea unei operațiuni/tranzacție de plată în valoare totală, cât și parțială, în funcție de natura și motivul retragerii.

Alte exemple de condiții de anulare a tranzacției:

După ce destinatarul introduce detaliile de plată, confirmă și autorizează plata, nu va fi posibilă efectuarea de modificări, inversarea plății și returnarea fondurilor asociate cu această plată.

Relațiile comerciale dintre beneficiar și https://meteor.md sunt reglementate oficial de autoritățile de protecție a consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Consumatorul are dreptul de a scrie